Galvenie secinājumi -
1. Projektētāji rekomendē trases A alternatīvu jeb zaļo variantu
2. Baldones novada pašvaldības vadība atbalsta A alternatīvu
3. Ir pilnībā ņemts vērā iepriekšējā ierakstā minētais Misas lauku iedzīvotāju priekšlikums būvēt trasi tuvāk Baldones - Iecavas ceļam
4. Gala lēmums jāpieņem pašvaldībai 2016. gada pavasarī
5. Izvēloties A alternatīvu V1010 ceļš Stūros ies pāri dzelzceļam
6. Rail Baltica II projektēšana ilgs līdz 2019. gadam
7. Būvniecība tiks uzsākta pēc projektēšanas un ilgs līdz 2025. gadam
8. Projekta realizācijas ietvaros Baldones novadā netiks nojaukta neviena māja
9. Dzelzceļš neapdraud radioaktīvo atkritumu glabātuvi Radons
10. Izbūvējot trasi A variantā Misas lauku iedzīvotāji faktiski ikdienā neredzēs un nedzirdēs dzelzceļu, ietekme būs minimāla
11. Stūros būs trokšņu sienas gar dzelzceļu, kas nodrošinās dzelzceļa trokšņu slāpēšanu mūsu virzienā
12. Vilcienu ātrums būs līdz 240km/h
13. Vietās, kur trase šķērsos veco gāzes vadu, gāzes vads tiks nomainīts ar jaunu posmu
14. Par 99% varam būt droši, ka trase faktiski tiks izbūvēta pa A variantu, bet lai nodrošinātu 100% drošību ir vērts uzrakstīt vēl kādu vēstuli Baldones pašvaldībai par atbalstu A variantam. To var paveikt ikviens individuāli nosūtot e-pastu Baldones pašvaldībai dome@baldone.lv. Vēstule tiks sagatavota un nosūtīta arī no DKS vārda.
15. Nav nekādas informācijas, ka Misas lauki varētu gūt kādu tiešu labumu no RBII izbūves. Tas nozīmē, ka darbi vietējā elektrotīkla sakārtošanā būs jāveic par saviem līdzekļiem. Arī par ceļa V1010 noasfaltēšanu nav pilnīgas pārliecības. Drīzākais tuvāko gadu laikā tam visā garumā tiks uzklāta “Eiropas grants”, kā tas jau ir izdarīts Dzimtmisas pusē.
16. Tālākā nākotnē vietējo pārvadājumu dzelzceļa pietura varētu būt Baldonē.
Karte -
http://railbaltica.info/wp-content/uploads/2015/11/IVN_karte_Baldone_Iecava.pdf
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru